ہومکھیلکرکٹ ورلڈ کپ 2023ء کا شیڈول جاری کر دیا گیا

کرکٹ ورلڈ کپ 2023ء کا شیڈول جاری کر دیا گیا

ممبئی (ایس این این) بھارت میں ہونے والے آئی سی سی مینز کرکٹ ورلڈ کپ 2023 کے لیے فکسچر کی فہرست جاری کر دی گئی ہے جس کے ساتھ میگا ایونٹ کے 10 مقامات بھی شامل ہیں جو اس سال کے آخر میں 46 دن پر محیط ہوں گے۔ورلڈ کپ کا آغاز 5 اکتوبر کو 2019 کے فائنل کے اعادہ کے ساتھ ہوگا جب احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں انگلینڈ کا نیوزی لینڈ سے مقابلہ ہوگا۔میزبان ہندوستان اپنی مہم کا آغاز 8 اکتوبر کو چنئی میں پانچ بار ورلڈ کپ فاتح آسٹریلیا کے خلاف کرے گا۔

مکمل شیڈول

کرکٹ ورلڈ کپ 2023 کے لیے تیار ہو جائیں!

شوکیس ایونٹ میں کل 10 ٹیمیں شرکت کریں گی، پہلی آٹھ ٹیمیں پہلے ہی کرکٹ ورلڈ کپ سپر لیگ کے ذریعے کوالیفائی کر چکی ہیں۔ آخری دو مقامات کا تعین زمبابوے میں ہونے والے کوالیفائر ٹورنامنٹ کے اختتام پر کیا جائے گا، جو 9 جولائی کو ختم ہوگا۔
ہر ٹیم دوسرے نو کے ساتھ راؤنڈ رابن فارمیٹ میں کھیلتی ہے جس کے ساتھ ناک آؤٹ مرحلے اور سیمی فائنل کے لیے ٹاپ چار کوالیفائی ہوتی ہے۔
کلیدی فکسچر
کریکنگ افتتاحی مقابلے اور 2019 کے سیمی فائنلسٹ آسٹریلیا کے ساتھ ہندوستان کے آمنے سامنے کے علاوہ، ٹورنامنٹ بہت اہم معرکوں سے بھرا ہوا ہے۔

چنئی میں انڈیا بمقابلہ آسٹریلیا

آسٹریلیا کا مقابلہ 13 اکتوبر کو لکھنؤ میں جنوبی افریقہ سے ہو گا جس میں قسمت بدلنے کی امید ہے کیونکہ آخری ایڈیشن میں ایک ڈرامائی ملاقات پروٹیز کے حق میں ختم ہوئی۔احمد آباد میں اتوار 15 اکتوبر کو بھارت اور پاکستان کے درمیان بہت زیادہ متوقع ٹاکرا شیڈول ہے۔ 2019 ورلڈ کپ میں ان کا آخری مقابلہ ہندوستان کے ساتھ مانچسٹر میں ایک بہت بڑی فتح کے ساتھ ایک اعلی اسکورنگ معاملہ تھا۔
پاکستان 20 اکتوبر کو بنگلورو میں آسٹریلیا کا مقابلہ کرے گا جبکہ اگلے دن ممبئی میں انگلینڈ کا مقابلہ جنوبی افریقہ سے ہوگا۔
ہندوستان 22 اکتوبر کو دلکش دھرم شالہ مقام پر 2019 کے سیمی فائنل میں شکست کا بدلہ لینے کے لیے نیوزی لینڈ کے خلاف میدان میں اترے گا اور 4 نومبر کو احمد آباد میں آسٹریلیا کا مقابلہ اپنے روایتی حریف انگلینڈ سے ہوگا۔ دفاعی چیمپئن نے چار سال قبل آسٹریلیا کو شکست دے کر فائنل میں جگہ بنائی تھی۔

ہندوستان 29 اکتوبر کو لکھنؤ میں انگلینڈ کا انتظار کرے گا، جس نے انہیں گزشتہ سال 2022 کے T20 ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں شکست دی تھی۔گروپ مرحلے کا آخری میچ 12 نومبر کو پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان کولکتہ میں ہوگا۔
ہندوستان کا مقابلہ 29 اکتوبر کو لکھنؤ میں انگلینڈ سے ہوگا، جس نے انہیں گزشتہ سال 2022 کے T20 ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں شکست دی تھی۔پہلا سیمی فائنل بدھ 15 نومبر کو ممبئی میں اور دوسرا سیمی فائنل اگلے دن کولکتہ میں ہوگا۔ دونوں سیمی فائنلز کا ریزرو ڈے ہوگا۔
فائنل 19 نومبر کو احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں ہوگا جس میں 20 نومبر کو ریزرو ڈے ہوگا۔
تینوں ناک آؤٹ فکسچر ڈے اینڈ نائٹ ہوں گے، میچ مقامی وقت کے مطابق 14:00 بجے شروع ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -

مقبول خبریں

مزید خبریں دیکھیں