لاہور (ایس این این) بھارت کیخلاف میچ کیلئے پاکستان کے 11 کھلاڑیوں کے نام سامنے آ گئے، دنیا کی نمبر 1 ٹیم بھارت کیخلاف ایشیاء کپ کے بڑے ٹاکرے کے دوران بھرپور قوت کا مظاہرہ کرنے کیلئے تیار، روایتی حریف کو شکست دینے کیلئے حکمت عملی تیار کر لی گئی۔ تفصیلات کے مطابق پاکستان ایشیا کپ میں اپنے روایتی حریف بھارت کے خلاف ہفتے کے روز کینڈی میں ہونے والے مقابلے کی تیاری کر رہا ہے۔مین ان گرین نے بدھ کو ایشیا کپ کے افتتاحی میچ میں نیپال کے خلاف 238 رنز سے فتح درج کی اور ان کی وننگ ٹیم میں کوئی تبدیلی نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔فخر زمان کی فارم کے ساتھ حالیہ جدوجہد کے باوجود، پاکستان کے اپنے باقاعدہ اوپننگ بلے بازوں کے ساتھ قائم رہنے کا فیصلہ کیا ہے۔
بابر اعظم اپنی شاندار فارم کو آگے بڑھانے کے لیے پرعزم ہوں گے، جس کا ثبوت نیپال کے خلاف 151 کا شاندار سکور ہے۔وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان بیٹنگ آرڈر میں چوتھے نمبر پر ہوں گے۔ بابر اعظم کی کبھی کبھار ناکامیوں کے باوجود اپنے کھلاڑیوں پر اعتماد برقرار رکھنے کی تاریخ ہے، اس لیے آغا سلمان کو اپنی جگہ برقرار رکھنے کا موقع دیا گیا ہے۔ نیپال کے خلاف اپنی پہلی ون ڈے سنچری کے بعد، افتخار احمد ون ڈے میں پاکستان کی مضبوط تکمیل میں اہم کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔
شاداب خان، جنہوں نے نیپال کے خلاف میچ میں اپنے بہترین ون ڈے باؤلنگ کے اعداد و شمار حاصل کیے، اس کامیابی کو آگے بڑھانے کے لیے کوشاں ہیں۔ بارش کے امکان کے ساتھ متوقع ابر آلود موسم کے پیش نظر، پاکستان ممکنہ طور پر محمد نواز کی جگہ فہیم اشرف کے ساتھ ایک اضافی فاسٹ باؤلر کے اضافے پر غور کیا جا رہا تھا تاہم اب محمد نواز ہی ٹیم کا حصہ ہوں گے۔ لائن اپ کے آخری تین سلاٹس میں حارث رؤف، شاہین شاہ آفریدی، اور نسیم شاہ کی متحرک تیز گیند بازی کی تینوں کو پیش کیا جائے گا، جو اپنی تیز رفتار اور بلے بازوں کو پریشان کرنے کی صلاحیت کے لیے مشہور ہیں۔ نیپال کے کھیل میں چوٹ کے خوف کے باوجود، شاہین ہفتے کو ہندوستان کے خلاف میدان میں اترنے کے لیے فٹ ہیں۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں